
Имате правото да върнете вашите Жило на съединителя за Съединител / монтажни части в рамките на 14 дни след получаването им
Още
Следните методи на плащане се приемат в нашия Жило на съединителя за Съединител / монтажни части онлайн магазин
Още
След като направите поръчката си в нашия Жило на съединителя за Съединител / монтажни части магазин, можете да си изберете куриер:
Още
Въведете Вашите E-Mail адрес и парола
Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута
ИЗБЕРЕТЕ ВАШИЯ АВТОМОБИЛ
Изберете своя автомобил, за да закупите авточасти, които са 100% съвместими с него
Функция и задачи на жилото на съединителя
Включването и изключването на предаването на въртящ момент между двигателя и скоростната кутия при пускане на двигателя и превключване на скоростите, се осъществява с помощта на съединителя, задействан чрез натискане на педала му. Обикновено силата от педала се предава към съединителя чрез механичен или хидравличен привод. При механичното управление се използва жило. При натискане на педала се опъва жилото, което е свързано с вилката на съединителя, която от своя страна въздейства на аксиалния лагер на съединителя. С течение на времето феродовото покритие на водимия диск се износва, в резултат на което се намалява разстоянието между лагера и палците на съединителя. Ето защо е нужно постоянно да се регулира положението на вилката на съединителя, тъй като колкото по-силно е износването, толкова по-голям е ходът на жилото на съединителя. За компенсиране на износването е необходимо да се увеличи разстоянието между аксиалния лагер и палците, увеличавайки дължината на жилото. За да се избегне постоянното ръчно удължаване на жилото се използват конструкции с автоматичен механизъм за регулировка. Към известните производители на жила за съединители се отнасят TRW, NK, SACHS, ATE, LUK, както и FEBI BILSTEIN.
Монтиране на жилото на съединителя
Ако дължината на жилото не съответства на намаленото разстояние между аксиалния лагер и палците, съединителят не може да се отдели напълно. Това все по-често води до "буксуване" и повишено износване. При жилата с ръчно регулиране може да се установи необходимият луфт на педала, завивайки гайката на вилката на съединителя.
Ако жилото е скъсано
Жилото е подложено на високо механично натоварване, в резултат на което при голямо износване, то може да се прокъса. В такъв случай съединителят вече не работи и не отделя двигателя от трансмисията.
Замяна на жилото на съединителя
Жилото на съединителя лесно може да се замени самостоятелно, но за регулировката на новото жило е необходимо известно търпение. За да се демонтира жилото, то трябва да се отдели от вилката на съединителя и от педала, да се демонтират скобите и крепежните елементи, след което то се сваля и се заменя с ново. Ново жило удобно и изгодно можете да поръчате в нашия интернет магазин. Нашият асортимент също така включва много други висококачествени резервни части за различни марки и модели автомобили.