Имате правото да върнете вашите Горна помпа на съединител за Съединител / монтажни части в рамките на 14 дни след получаването им
Още
Следните методи на плащане се приемат в нашия Горна помпа на съединител за Съединител / монтажни части онлайн магазин
Още
След като направите поръчката си в нашия Горна помпа на съединител за Съединител / монтажни части магазин, можете да си изберете куриер:
Още
Въведете Вашите E-Mail адрес и парола
Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута
ИЗБЕРЕТЕ ВАШИЯ АВТОМОБИЛ
Изберете своя автомобил, за да закупите авточасти, които са 100% съвместими с него
Главен хидравличен цилиндър на съединителя
Управлението на съединителя може да се осъществява механично, обикновено чрез жило или хидравлично. При хидравличното управление, прилаганата от водача сила върху педала на съединителя се предава от хидравличната течност през тръбопровод до съединителя. Предаването на усилието от педала към хидравличната течност се извършва в главния хидравличен цилиндър. При натискане на педала, буталото в главния хидравличен цилиндър изтласква течността в тръбопровода. При отпускане на педала, буталото се връща от пружина. При натискане на педала на съединителя хидравличната течност се подава в работния цилиндър, намиращ се в другия край на тръбопровода. Там налягането въздейства върху друго бутало, което се премества, отделяйки съединителя. Отношението между входното и изходното усилие се подбира, чрез промяна диаметрите на буталата. Ако буталото в главния цилиндър има по-малък диаметър от това в работния цилиндър, то усилието в педала намалява. Известни производители на компоненти за хидравлично управление на съединителя са – SACHS, HERTH + BUSS, TRW, BOSCH и др.
Ако главният хидравличен цилиндър е неизправен
Независимо от приликата с хидравличната спирачна система, детайлите от хидравличното задвижване на съединителя имат различна износоустойчивост, тъй като компонентите на главния и работния цилиндри са под високо налягане, заради необходимия общ ход на буталото. Това води до по-интензивно износване на уплътнителните елементи. Все пак благодарение на специалната технология на производство е осигурена висока надеждност и трайност на хидравличните компоненти на съединителя. Повредените уплътнители водят до нехерметичност на системата и невъзможност за поддържане на достатъчно високо налягане за отделяне на съединителя и на предаваната мощност между двигателя и скоростната кутия. Това се забелязва най-добре, като при натиснат педал на съединителя и включена скорост, след известно време съединителят сам зацепва и автомобилът потегля.
Замяна на главния хидравличен цилиндър
При наличие на необходимите знания, главният цилиндър може да бъде заменен самостоятелно. Той се намира на педала на съединителя в пространството за краката на водача и може да бъде демонтиран след разсъединяване на тръбопровода и заменен с нов цилиндър. След замяната на цилиндъра, системата трябва да се обезвъздуши чрез предвидената за това пробка. В нашия интернет магазин ще откриете на изгодни цени всичко необходимо за ремонт на хидравличната система на съединителя на Вашия автомобил. Също така тук можете да закупите изгодно много други висококачествени резервни части за много модели автомобили.