Анулиране
14 дни срок за връщане на всички резервни части
14 days

Имате правото да върнете вашите Авточасти в рамките на 14 дни след получаването им

Още

Плащане

Следните методи на плащане се приемат в нашия части за коли онлайн магазин

  • Купете резервни авточасти и платете с кредитни карти – MasterCard, Visa, American Express
  • Paypal позволява бързо пазаруване от части за коли – PayPal

Още

Доставка

След като направите поръчката си в нашия части за коли магазин, можете да си изберете куриер:

DHL, GLS & UPS доставят вашата поръчка на резервни части удобно до вашия магазин или работилница
Безплатна доставка при поръчка над 370 лв.

Още

България
  • euautoteile.de в Германия Deutschland
  • euautoteile.at в Австрия Österreich
  • euautoteile.ch в Швейцария Schweiz
  • euautopieces.fr във Франция France
  • euautopezzi.it в Италия Italia
  • euautorecambios.es в Испания España
  • euautoczesci.pl в Полша Polska
  • euautopiese.ro в Румъния România
  • euautoonderdelen.nl в Холандия Nederland
  • euantallaktika.gr в Гърция Ελλάδα
  • euautopecas.pt в Португалия Portugal
  • euautoonderdelen.be в Белгия België
  • euautodily.cz в Чехия Česká republika
  • eualkatresz.hu в Унгария Magyarország
  • eurobildelar.se в Швеция Sverige
  • euautodele.dk в Дания Danmark
  • euvaraosat.fi във Финландия Suomi
  • euspares.co.uk в Великобритания United Kingdom
  • euavtodeli.si в Словения Slovenija
  • euroautodiely.sk в Словакия Slovensko
  • euautoosad.ee в Естония Eesti
  • euautodalys.lt в Литва Lietuva
  • euautodalas.lv в Латвия Latvija
  • euautodeler.co.no в Норвегия Norge
0,00 лв. #
Регистрация
Вход

Въведете Вашите E-Mail адрес и парола

Забравена парола?

Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута

0,00 лв. #
EUavtochasti.bg - Обслужване на клиенти
Повече от 1 000 000 авточасти повече от авточасти
×
×

Общи правила и условия

1. Общи условия за продажба, доставка и плащане

Продавач и договаряща страна

Договарящата страна за всички направени от Вас поръчки през уебсайта ни е:

AUTODOC AG
Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlin
Имейл: [email protected]
Интернет адрес: www.autodoc.bg
Управителен съвет: Christian Gisy (Vorsitzender des Vorstands),
Bert Althaus (CFO), Dmitri Zadorojnii (CTO).
Vorsitzender des Aufsichtsrats: Alexei Kletenkov
Идентификационен номер по ДДС: DE260634589
Търговски регистър: HRB 233377 B, Районен съд Берлин (Шарлотенбург)

2. Обхват на валидността и предмет на договора

2.1. Настоящите Общи условия се прилагат за регистрацията на акаунт и всички покупки на продукти от крайният клиент (“Вие”, “Вас”) от онлайн магазин www.euavtochasti.bg.

2.2. Тези Общи условия определят договорните отношения между Вас и нас. Вашите общи условия няма да представляват съществена част от договора, дори и ако не възразим изрично на включването им.

2.3. Настоящите Общи условия са на разположение на следния линк www.euavtochasti.bg/obsi-uslovia, откъдето същите могат да бъдат разпечатани и изтеглени.

3. Регистрация

3.1. За да се правят покупки от онлайн магазина е нужна регистрация. Тя може да бъде направена по време на процеса по поръчване, както и отделно от поръчката. След като регистрацията бъде завършена, ние ще създадем за Вас акаунт, който можете да използвате за самостоятелно управление на клиентските си данни като например адреса за доставки.

3.2. Единствено пълнолетни и дееспособни физически лица (но не, например, семейства или двойки), юридически лица и граждански дружества могат да се регистрират. Това изискване важи и при изпълнението на поръчки. Ако юридическо лице е регистрирано като клиент, лицето, извършващо регистрацията, гарантира, че е оправомощено да представлява юридическото лице.

3.3. Когатo регистрирате акаунта си, Вие трябва да предоставите името си, адреса си за доставка и издаване на фактура, телефонния си номер и имейл адреса си и да изберете парола (наричани в съвкупност по-долу “данни за достъп”).

3.4. Вие изпращате обвързваща оферта за сключване на договор във връзка с регистрацията на акаунт, когато изпратите попълнения формуляр за регистрация. Ще Ви бъде показано обобщение на данните, които сте въвели преди финалното изпращане на формуляра за регистрация. Можете да коригирате грешки чрез връщане назад към предишната страница в браузъра и промяна на въведеното.

3.5. След като завършите процедурата по регистрация, ние ще Ви изпратим поздравителен имейл. Получаването на този имейл завършва регистрацията на акаунта.

3.6. Вие гарантирате, че информацията, която сте ни предоставили в процеса на регистрацията е вярна и изчерпателна. Ако ни предоставите неправилна или непълна информация, ние имаме правото да прекратим и изтрием акаунта Ви без необходимост от срок за предизвестие. Вие се ангажирате да ни съобщавате за всички бъдещи промени в информацията, предоставена в процеса на регистрацията без необходимост от покана и своевременно.

3.7. Акаунтът може да бъде прекратен в съответствие с раздел 12. Вашите лични данни след това ще бъдат изтрити незабавно, освен ако не ни е позволено или сме задължени да продължим да ги съхраняваме поради законови разпоредби. Можете да намерите повече подробности за това в нашата Политика за поверителност.

3.8. При никакви обстоятелства нямате право да разкривате своите данни за достъп и, по-конкретно, Вашата парола за вписване пред трети страни. В случай, че въпреки това трета страна получи достъп до Вашия акаунт или има други признаци за злоупотреба с акаунта Ви, Вие трябва да ни уведомите незабавно и да промените данните си за достъп.

3.9. Ние не сме задължени да ви позволим да се регистрирате или да използвате онлайн магазина. Нямате право да се регистрирате в www.euavtochasti.bg повече от веднъж.

4. Сключване на договор за покупка

4.1. Договорите за покупка на продукти се сключват по следния начин:

4.1.1. За да започнете процеса по извършване на поръчка, Вие сте задължени първо да поставите артикула, който желаете да закупите в пазарската кошница чрез кликване на съответния бутон.

4.1.2. Преди поръчката за съдържанието на пазарската кошница да бъде изпратена, цялото съдържание на поръчката се показва още веднъж. В този момент може да промените съдържанието на поръчката отново. Ние запазваме поръчките Ви след като договорът бъде сключен, но вече не е възможно да получите достъп до тях. Моля, проверете поръчката си внимателно преди да кликнете на бутона “Потвърди поръчката”.

4.1.3. При начини за плащане, които не са свързани с незабавно плащане, Вие правите обвързваща оферта да сключите договор за покупка, когато кликнете на бутона “Потвърди поръчката” в екрана на прозореца с пазарската кошница. Поставянето на продукти в онлайн магазина не е обвързваща оферта за сключване на договор. Ние потвърждаваме получаването на поръчката по имейл. Потвърждаващият имейл в този момент не означава, че сме приели офертата Ви. Договорът за покупка се сключва едва, когато изпращането на продуктите бъде потвърдено. Ако плащате за направената поръчка чрез (електронен) паричен превод SEPA на стойността на покупката към нашата банкова сметка (опция за плащане "Vorkasse" Предплащане), само имейл потвърждението се смята за нашата декларация за приемане на поръчката, а не потвърждението ни за изпращането.

4.1.4. В случай, че начини за плащане, които са свързани с незабавно плащане от Ваша страна (като PayPal, sofortueberweisung.de и т.н..), поставянето на продуктите в www.euavtochasti.bg представлява оферта от нас. Можете да приемете тази оферта, за да сключите договор за покупка, когато кликнете на бутона “Потвърди поръчката” на екрана с пазарската кошница.

4.2. Можете незабавно да разпечатате данните за поръчката си след като изпратите поръчката си. Ако желаете да прегледате документите относно поръчката си отново, моля, свържете се с нас по телефона или имейл. Ние с радост ще ви изпратим копие от тези данни.

4.3. Поръчките могат да се променят преди да напуснат склада ни или преди да бъдат предадени на спедитор, т.е преди да издадем номер на пратката и да потвърдим изпращането на продуктите по имейл. Това не влияе на законовата гаранция или правото Ви на отказ.

4.4. Ние също си запазваме правото на прекратяване на договора, ако продуктите не са налични при надежден, внимателно подбран дистрибутор, поради причини, за които не носим отговорност. В тези случаи, ние ще предприемем действия да ви уведомим незабавно, че продуктите не са налични и ще възстановим всякакви направени плащания.

5. Обменни части

5.1. Обменните части са продукти, за които се изисква депозит в информацията за поръчката, за които е нужно да направите допълнително плащане за покупката. След като получите обменната част, моля, изпратете ни цялата стара част от колата си и ни предоставете своите банкови данни, за да можем да върнем обратно депозита ви. Старите авто части трябва да ни бъдат изпратени за Ваша сметка.

5.2. Моля, уверете се, че спирачните апарати, серво помпи и други части на серво управлението са напълно източени от течност. Старите части трябва да могат да бъдат рециклирани (възстановени) и не трябва да имат никакви пукнатини или счупвания.

5.3. Ако старите части са върнати с пукнатини по корпусите си или задвижващите валове, или разлики в номиналните характеристики (ампераж)/мощност, депозитът не може да бъде върнат.

5.4. Примери за обменни части са:
серво помпи
стартери
алтернатори
спирачни апарати
задвижващи валове
горивни инжектори
помпи за високо налягане
акумулатори

6. Изпращане и доставка

6.1. Изпращане в рамките на Германия:

Цената на доставката за поръчки под 370,00 лв. е 20,00 лв.. Ние предлагаме безплатна доставка, ако стойността на поръчката надвишава 370,00 лв. (освен за доставка в чужбина и за специални видове пратки - обемни артикули, обемни части и гуми).

Няма да бъдете таксувани допълнително за транзакцията, когато използвате разплащателни методи като PayPal или кредитна карта или други методи за разплащане, при които плащането на цената е незабавно

Доставка извън Германия:

Разходите за доставка до други страни, вписани по-долу, са валидни независимо от стойността на поръчката и трябва да се заплащат.

20,00 лв. за България

Доплащане за обемни продукти:

Следните резервни части се смятат за обемни продукти: акумулатори, катализатори, колектори, заглушители, спортни заглушители, прагове, калници, резервоари за гориво, спойлери, странични панели, тегличи, решетки под чистачките, капаци на двигателя, предни капаци, изолация на предния капак и брони.


Доставката на обемни продукти до България не е възможно!


Доставка на обемни продукти в рамките на Германия:

1) Към доставката на колектори, катализатори, заглушители или спортни заглушители има доплащане за обемни артикули от 10,19 лв.

2) За доставката на акумулатори, калници, прагове, резервоари за гориво, странични панели, спойлери и брони има доплащане за обемни артикули на стойност от 20,37 лв.

3) За доставката на решетки под чистачките, тегличи, капаци на двигателя, предни капаци и брони в рамките на германия има доплащане за обемни артикули на стойност 30,56 лв.


Допълнителни разходи за доставка на обемни продукти до други страни:
Австрия: 54,91 лв.
Белгия: 54,91 лв.
Дания: 75,28 лв.
Италия: 95,65 лв.
Люксембург: 54,91 лв.
Словакия: 63,05 лв.
Франция: 75,28 лв.
Холандия: 54,91 лв.
Чехия: 42,68 лв.
Швейцария: 54,91 лв.
Швеция: 95,65 лв.


Доплащането за обемни продукти се прилага за всеки продукт поотделно.

Забележка:

Изпращането на обемни артикули до страни, които не са посочени в този списък не е възможно.

Всички цени включват ДДС в размера на 20%.

Срокове за доставка:

В наличност

Артикулът е в наличност. Артикулите с този статус на наличност се изпращат в рамките на 1-2 работни дни от датата на получаване на плащането.


В момента не е в наличност.

Такъв артикул не може да бъде поръчан. Той вече не е в наличност или е бил спрян от производство. Можете да поръчате сходен артикул от друг производител.


Времето за доставка зависи от наличността на продукта. Моля, проверете наличността на продукта, от който се интересувате. Тук можете да намерите информация за възможни мита.


Не се извършват доставки по време на празници.


6.2. Допълнителната опция “Защитена Поръчка”


С допълнителната опция “Защитена Поръчка” ще имате възможността да удължите стандартното време за право на отказ. Срещу изгодното плащане от 5,99 лв. на поръчка, ние Ви предлагаме пълно връщане на парите и безплатна обратна доставка в рамките на първите 200 дни без необходимост да давате причина за това. Стандартното право на отказ трябва да се съотнася по отношение на обработката. Тази опция, дотолкова доколкото се предлага, е налична като последен етап от обработката на поръчката. Тя е валидна единствено, ако продуктът е в оригиналното си състояние, не е повреден и не е монтиран. Моля, имайте предвид, че законно установеното Ви право на отказ не се заменя или влияе от опцията "Защитена Поръчка".

Изисквания за връщания с опцията “Защитена Поръчка”:

- Моля, направете заявка за връщане на продукта от личния си акаунт в www.euavtochasti.bg, или се свържете с обслужване на клиенти.

- Изпратете артикула в оригиналната му опаковка заедно с фактурата.

- Резервните части трябва да не са използвани, повредени или монтирани.


Опцията Защитена Поръчка е валидна само за едно връщане от поръчка. След като получим резервната част обратно от Вас, тя ще бъде обстойно прегледана. Ако авто частта покрива гореспоменатите изисквания, ние ще сменим частта с друга или ще Ви върнем парите обратно - каквото предпочитате.

Моля, имайте предвид:

Условията на опцията Safe Order не се прилагат за обемни артикули, стари обменни части или гуми. В допълнение към това, условията на опцията Safe Order не се прилагат за продукти от други поръчки, за които тази опция не е била избрана.

7. Предаване на транспортен риск - следното важи за бизнес клиенти:

Рискът от инцидентно унищожаване и разваляне на продукти по време на доставка се предава на вас в момента, в който продуктите бъдат предадени на лицето, което е отговорно за транспортирането им или когато продуктите напуснат склада ни за целите на изпращане, като по-рано случилото се събитие е меродавно.

8. Приемане на продуктите/повреди при транспортиране

8.1. Ние използваме куриерски услуги за изпращането на поръчката ви, както и други методи. Ако пратка с продукти, която получите, бъде повредена, моля, предприемете следните действия: ако е възможно, направете оплакване относно получените повредени продукти на служителя на куриерската фирма директно и документирайте степента и обхвата на повредите. Това няма да ограничи или повлияе на правата Ви на гаранция.

8.2. Също така, Вие можете да откажете да приемете повредените продукти. Ако продуктите, които се доставят са повредени, моля, свържете се с нас по телефона, имейл или лично на гореспоменатите адреси. По този начин ще ни помогнете да наложим свои искове срещу куриерската услуга и да подобрим услугите си към Вас същевременно.

8.3. В случай че сте потребител и в случай на недостатъци на продукта, те трябва да бъдат сведени до нашето знание в рамките на срок, обичайно необходим за преглед на продукта по време на неговата употреба.

9. Цени и начини на плащане

9.1. Ние Ви предлагаме различни начини на плащане за закупените продукти. Можете да намерите специфичните разплащателни методи на съответната страница с продукти.

9.2. Всички цени в нашия онлайн магазин са предоставени в BGN и включват предвидения по закон данък добавена стойност (ДДС). Всичките ни цени са франко-склад и включват опаковките, но не включват никакви разходи за доставка и разходи за наложен платеж.

9.3. Цените на продуктите са валидни към момента на правене на поръчката и се показват при потвърждението на поръчката, което получавате по имейл след като направите поръчката. Ако артикулите са запазени в пазарската кошница, тяхната обща цена се обновява до последната дневна цена по време на процеса на поръчване.

9.4. За договори за покупка между Вас и нас, общата цена за плащане - включително разноски за доставка - дължима след изтичане на 14-дневен срок от сключване на договора. Вие се съгласявате да получите фактурата единствено в електронна форма.

9.5.

9.5.1. Кредитна карта:

След като сте избрали начин на плащане с кредитна карта, моля, натиснете «купи». Ще бъдете прехвърлени към безопасна страница, където ще можете да изберете вида на кредитната си карта. След това трябва да въведете коректно данните за кредитната си карта и да потвърдите плащането. Парите ще бъдат взети от вашата карта след приключването на поръчката.

9.5.2. PayPal:

След като изпратите поръчката на сайта ни ще бъдете пренасочени към платежната система PayPal. Влезте в системата, като използвате потребителското си име и паролата си и извършете плащането. За да извършите плащане през PayPal, е необходимо да имате сметка в тази система. Във този случай няма допълнителни такси.

9.6. Моля, имайте предвид, че в интерес на сигурността на плащането, могат да бъдат поискани нужни документи за самоличност, информация относно Вашата сметка/кредитна карта и сравнение с адреса на доставка. Това се прави единствено за Вашата собствена сигурност. Данните се изпращат чрез защитена връзка и не се предават на трети страни. В такива случаи обработката на поръчката може да отнеме повече време. Ако поисканата информация не бъде предоставена, поръчката ще бъде отменена и разходите за поръчката ще бъдат възстановени в същата валута, която сте избрали при правенето на поръчката. В такъв случай, продуктите няма да бъдат изпратени и офертата, направена от Вас, ще се смята за отхвърлена.

10. Неизплатени задължения/право на задържане

10.1. В случаите, където потребителите имат неизплатени задължения, ние имаме правото на лихва от пет (5) процента - а при бизнес клиенти, девет (9) процента - над приложимата базова лихва.

10.2. Заявяването на допълнителни щети поради неизплатени задължения не се изключва поради заявените такси за напомняния и/или дължимите лихви.

10.3. Можете да прихванете искове срещу нас или да предявите право на задържане единствено, ако вашият насрещен иск е неоспорен, ако има юридически признато право или насрещният иск е в синалагматично отношение с въпросния иск.

11. Обезпечение на вземането на покупната цена

11.1. Вие сте задължени да се отнасяте с внимание към продуктите, които са Ви изпратени от нас.

11.2. Преди обезпечените вземания да бъдат изплатени напълно, продуктите, които са Ви изпратени от нас не могат да бъдат давани в обезпечение или предавани на трети страни поради съображения за сигурност. Вие сте задължени да ни уведомите писмено незабавно ако, и когато трети страни придобият достъп до стоките, които принадлежат на нас.

11.3. Ако сте бизнес клиент, следното също важи за вас:

11.3.1. За обезпечаване на вземането ни за покупната цена спрямо Вас, ние си запазваме до пълното изплащане на цената собствеността върху стоките-предмет на доставката.

11.3.2. Ние си запазваме собствеността върху всички доставени продукти до пълното изплащане на всички наши настоящи и бъдещи искове произлизащи от договора за покупка и текущите бизнес отношения с вас станат ("обезпечени вземания").

11.3.3. Ако реализируемата стойност на нашите активи надвишава обезпечените вземания с повече от 10%, ние сме задължени да освободим активите при Ваше искане. Решението активите да бъдат освободени ще бъде направено от нас.

11.3.4. Всяка обработка или изменение, което извършите върху предоставяните продукти е винаги от наше име. Ако предоставените продукти бъдат обработени заедно с други продукти, които не ни принадлежат, ние ще придобием съiобственост върху новия продукт на стойността на доставените продукти (на стойността на крайната фактура вкл. ДДС) като процент от стойността на преработените артикули по времето на обработката. Новият продукт, който е създаден в резултат от обработката също ще подлежи на същите условия като продуктите, предоставени със запазени права.

11.3.5. Ако предоставените продукти са неразделно смесени с други артикули, които не принадлежат на нас, ние ще придобием собственост върху новия артикул на стойността на предоставените продукти (сумата на крайната фактура вкл. ДДС) като процент от стойността на другите смесени артикули по времето на смесването. Ако смесването се извършва по такъв начин, че вашият предмет да се смята за основният, ще се смята, че сме се споразумели да ни прехвърлите пропорционална собственост върху него. Вие ще съхранявате произлязлата собственост или съсобственост от наше име.

12. Срок, блокиране и прекратяване на акаунта

12.1. Договорът за регистрация на акаунт се съставя за неопределен период от време.

12.2. Можете да прекратите договора за регистрация на акаунт по всяко време без предизвестие.

12.3. Ние можем надлежно да прекратим договора за регистрация на акаунт с двуседмично предизвестие.

12.4. Правото за закриване на акаунт с уважителна причина остава неповлияно. По-конкретно, ние може да прекратим договора за регистрация на акаунт с предизвестие от 14 дни, ако:

- сте предоставили неправилни или непълни данни при регистрация
- многократно сте нарушили други договорни задължения и продължавате да ги нарушавате, въпреки известията от нас да спрете да правите това след изтичане на 10-дневен срок.

12.5. Ако ние прекратим договора, Вие няма да имате правото да създадете нов акаунт отново, включително под друго име или прозвище.

12.6. Всички известия за прекратяване трябва да бъдат предоставени в писмена форма. Прекратяванията по имейл се смятат за писмени.

13. Гаранции

13.1. Освен, ако не е посочено друго по-долу, Вашите права в случаи на материални дефекти и дефекти в правото на собственост се покриват от разпоредбите на закона.

13.2. Правата на гаранция за новите артикули изтичат за потребителите за две години. В случаите на използвани артикули, гаранцията изтича за една година след предаването на риск, но не по-късно от 2 месеца след установяване на неизпълнение на договора. За продуктите от марката “Stark”, срокът за изтичане на гаранцията е три (3) години. Погасителната давност спира да тече през времето, необходимо за поправката или смяната на стоките или което е необходимо за постигане на споразумение между продавача и потребителя за разрешаване на спора.

13.3. Ако бъде изпратен гаранционен иск, Вие ще имате възможност да се възползвате от правото си дефектът да бъде отстранен или да получите доставка на продукти без дефект (последващо изпълнение). Потребителят може да избира между това да иска поправка на стоката или нейното заместване с друга равностойна стока освен в случаите, когато това е обективно невъзможно или избраният метод за обезщетяване се окаже несъразмерен или прекратяване на договора и връщане на сумата.
Ако начинът на избрано последващо изпълнение носи непропорционално високи разходи, претенцията ще бъде ограничен от оставащият вид последващо изпълнение. Ние ще ви уведомим за това, според случая. Привеждането на стоката в съответствие с уговорките по договора трябва да бъде направено в рамките на един месец след подаване на жалбата от страна на потребителя.

13.4. Ако имате претенция за разходи за монтаж и/или демонтаж по отношения на смяната в автосервиз на нова част, предоставена от нас, в резултат от поемане на отговорност за материални дефекти, ние бихме Ви помолили да изпратите оригиналните фактури, касови бележки и т.н., тъй като сумите за услугите от автосервиза ще бъдат възстановени от нас, ако гаранционният иск бъде приет. Моля, уверете се, че фактурата показва само работа, която е директно свързана с материалния дефект (т.е. без външни услуги по фактурата). Освен това, цената за труд трябва да показва разбор на броя часове работа.

13.5. В случаите при бизнес клиенти, отговорността за дефекти на използвани артикули се изключва. Това не важи за груба небрежност или умисъл. За новите артикули правото на гаранция ще изтича една година след предаването на риска.

13.6. Единствено и само с цел яснота, ние бихме желали да посочим следните обстоятелства, които не оправдават или съставляват материални дефекти, ако те са причината за дефекта:
- естествено износване и амортизация;
- неправилна употреба;
- неадекватна или неправилна грижа за продуктите;
- неподходяща употреба;
- неправилен монтаж и, по-конкретно, ако поръчаната част очевидно не е правилната;
- неспазване на инструкциите за употреба;
- неправилна обработка/манипулация.

14. Проверка на точността на съвместимост

Желаем да посочим, че въпреки големите ни старания, неправилни доставки могат да се получат в единични случаи. Преди да монтирате част, която сте закупили, Вие сте задължени да я прегледате визуално и да я сравните с оригиналната част, която се сменя, за да сте сигурни, че поръчаната част е съвместима с автомобила Ви, например, дали има съвпадащи отвори и връзки. Ако частта, която сте закупили се различава по размера, формата или материала си от оригиналната част, която се сменя, моля, свържете се с нас за допълнително уточнение преди да я монтирате, адаптирате или модифицирате, напр. боядисате. Правата Ви на гаранция няма да се повлияят от това положение.

15. Гаранция на производителя

Ако има отделна гаранция на производителя, която можете да използвате заедно с гаранцията, това ще бъде показано в описанието на всеки продукт. Тази гаранция важи само за конкретния продукт и вашите искове ще бъдат базирани само на условията на гаранцията на производителя и ще бъдат адресирани само към производителя.

16. Отговорност на продавача за щети

16.1. Ние ще носим отговорност без ограничение за умисъл или груба небрежност и в случаите на застрашаване на живота или здравето.

16.2. В случаите на лека небрежност, ние ще носим отговорност в случаите, където е нарушено съществено договорно задължение. Съществено договорно задължение в рамките на значението на този параграф е задължение, чието изпълнение позволява изпълнението на този договор като цяло и на чието изпълнение договарящата страна може редовно да разчита.

16.3. В случаите от подраздел 16.2. по-горе, ние няма да носим отговорност за каквито и да е липса на търговски успех, загуба на печалби или косвени щети.

16.4. Отговорността в съответствие с подраздел 16.2. е ограничена до типични щети, предвидими по времето на сключване на договора.

16.5. Ограниченията в носенето на отговорност важат в полза на нашите служители, представители и пълномощници съответно.

16.6. Всяка отговорност за гаранции, предоставени от нас и искове базирани на Германския закон за отговорност за продуктите остават незасегнати.

16.7. В противен случай, всяка друга отговорност от наша страна се изключва.

17. Онлайн разрешаване на спорове: информация в съответствие с раздел 14 (1), Регламент 2013/524/EU за ОРС за потребители

Европейската комисия предоставя платформа за онлайн разрешаване на спорове (ОРС), която може да бъде намерена на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Компанията ни по същество нито е подготвена, нито е задължена да участва в процедурите по разрешаване на спорове пред потребителски арбитражен орган.

18. Потребителски арбитраж: информация в съответствие с раздел 36 на Германския закон за разрешаване на потребителски спорове

18.1. Ние не вземаме участие в процедурите по разрешаване на спорове пред потребителски арбитражни органи. Същевременно, правното положение ни задължава да Ви уведомим за потребителски арбитражен орган, който е отговорен за вас:

18.2. Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung e.V., (Обща помирителна комисия към регистрирания център за арбитраж), Strassburger Strasse 8, 77694 Kehl am Rhein, телефон: 07851 / 795 79 40, факс: 07851 / 795 79 41, имейл: [email protected], уебсайт: www.verbraucher-schlichter.de.

19. Заключаващи разпоредби

19.1. Това споразумение се регулира от законодателството на Федерална република Германия при изключването на разпоредбите от Конвенцията на ООН за международната продажба на стока. Това не важи за потребителите по отношение на на тези разпоредби, задължителни по закона, който би бил приложим без тази клауза, т.е. обикновено на държавата по местожителство на потребителите и отклонения от които не могат да се правят със споразумение.

19.2. Единственият компетентен съд за всички спорове, произлезли от или обвързани с този договор, е този в Берлин, при условие, че страните по този договор са търговци или не е направен избор за друг компетентен съд в Германия или друга страна членка на ЕС, или сте преместили своето местожителство в чужбина след влизането в сила на тези общи условия, както и когато местожителството или обичайното пребиваване е неизвестно, когато бъде предявена исковата молба.

19.3. Ние имаме правото да изменяме или адаптираме тези условия през срока на този договор с действие занапред, ако това стане нужно поради задължаваща ни причина като съдебни решения или промени в законодателството. Ние ще Ви изпратим писмено общите условия преди датата на планираното им влизане в сила и ще посочим по-конкретно новите разпоредби и датата им на влизане в сила. Същевременно, ние ще ви дадем съответен период от поне четири (4) седмици да заявите дали желаете да приемете изменените условия за използване, преди да продължите да използвате услугите ни. Ако не бъде направено заявление през този период, който ще започне с получаването на писменото съобщението от Вас, изменените общи условия ще бъдат сметнати за приети. Ние ще Ви уведомим отделно за тази правна последица, когато периодът започне, т.е. правото на възразяване, периодът за възразяване и значението на Вашето мълчание. Този механизъм за изменение не важи за изменения на основните задължения за договорно обслужване между страните.

19.4. Правната невалидност на индивидуални клаузи не влияе на обвързващата природа на останалите клаузи.

19.5. Езикът на този договор е немски.

Берлин, 13.04.2021