
Имате правото да върнете вашите Долна помпа за съединител, съединител за Съединител / монтажни части в рамките на 14 дни след получаването им
Още
Следните методи на плащане се приемат в нашия Долна помпа за съединител, съединител за Съединител / монтажни части онлайн магазин
Още
След като направите поръчката си в нашия Долна помпа за съединител, съединител за Съединител / монтажни части магазин, можете да си изберете куриер:
Още
Въведете Вашите E-Mail адрес и парола
Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута
ИЗБЕРЕТЕ ВАШИЯ АВТОМОБИЛ
Изберете своя автомобил, за да закупите авточасти, които са 100% съвместими с него
Работен хидравличен цилиндър на съединителя
Съединителят отделя двигателя от скоростната кутия при потегляне на автомобила от място и при превключване на скоростите, а после отново ги свързва. За да се задейства съединителят, педалът му се натиска, като при това усилието се предава до самия съединител. При хидравлично управление на съединителя, педалът действа върху буталото на главния хидравличен цилиндър, който от своя страна изтласква хидравличната течност в съединителния тръбопровод. В другия край на тръбопровода, непосредствено до съединителя, се намира работният цилиндър. Той също е снабден с бутало, върху което въздейства хидравличната течност. Под силата на налягането, буталото се премества, завъртайки вилката, която премества аксиалния лагер и отделя съединителя. При отпускане на педала, налягането спада и съединителят се зацепва. С помощта на отношението между диаметрите на двата цилиндъра, може да се регулира отношението между силите, действащи на буталата. По този начин, използвайки работен цилиндър с бутало с голям диаметър, може да се намали нужното усилие на педала. Сред известните производители на хидравлични цилиндри за съединителя са – TRW, BLUE PRINT, SACHS, HERTH+BUSS, BOSCH, ABE и VALEO.
Ако работният цилиндър е неизправен
Уплътнителните елементи и на главния, и на работния хидравличен цилиндър, по време на работата си, се намират под високо налягане, което в дългосрочна перспектива води до тяхното износване. Ако заради повредени уплътнители, работният цилиндър е нехерметичен, то това ще се усети като дори при натиснат педал, съединителят бавно ще се включи и автомобилът ще потегли от място.
Замяна на работния цилиндър
Понякога неизправният работен цилиндър може да се ремонтира, за което са предвидени специални ремонтни комплекти. В противен случай, той трябва да се подмени. За демонтажа му е необходимо да се снеме хидравличният тръбопровод, след което цилиндърът може да се свали. След ремонта или замяната на цилиндъра, хидравличната система трябва да се обезвъздуши чрез предвидената за това пробка. В нашия интернет магазин Вие ще намерите всички необходими резервни части за хидравличната система на съединителя на Вашия автомобил на изгодни цени. Разполагаме също така с много други детайли с оригинално качество за много марки и модели автомобили.