В това число Cтоки за размяна 60.99 лв. депозит (вкл. 20% ДДС) (Вашият депозит ще бъде възстановен) |
Когато купувате резервни части, маркирани като “заложена част”, е необходимо да платите не само стойността на резервната част, но и стойността на допълнителна такса. Съгласно Европейското законодателство допълнително таксуване е сумата, която производителя изисква да внесете като гаранция за връщането на старата част, както и за въстоновяването и повторното използване. Възстановяването на допълнителната такса се извършва, когато върнете използваната част. Плащане на допълнителна такса се извършва само,когато продуктите са произведени на територията на Европейския съюз. Стойността на допълнителната такса се определя от доставчика на резервни части. Затова една и съща част, доставена от различни доставчици, може да се предлага с определена допълнителна такса, или може изобщо да няма допълнително таксуване.
Как става това?
1. Вие плащате новата част и допълнителната такса.
2. Получавате новата част.
3. Подготовете използваната част за изпращане (предварително излейте течността от частта, ако има такава (това изискване не се отнася до акумулаторите)).
4. Регистрирай връщането на използваната обменна част в своя личен акаунт в EUavtochasti.bg
5. Използваната част трябва да бъде поставена в кутията на новата. Прикачете фактурата, която сте получили в писмото след като оформите поръчката. Това значително ускорява процеса на обработката на запитването.
6. Изпратете старата авточаст в подходящо състояние на следния адрес:
AUTODOC SE (Retoure - Lager R)
Rhinstrasse 132
12681 Berlin
Германия
7. Ние изпращаме използваната резервна част на производителя за анализ.
8. Обикновено обработката поръчките отнема 6-8 седмици от момента на пристигане на изпратената резервна част в склада. Ще ви информираме за резултатите от прегледа.
Колко бързо трябва да изпратите използваната резервна част?
Използваната резервна част трябва да бъде изпратена в рамките на една година от датата на закупуването на заложената част.
Каква е процедурата по връщане на парите от депозита в случай на положителни резултати от прегледа?
Ние връщаме депозита по същия начин, по който сте направили плащането, или чрез кредитиране на сумата в депозитната сметка на клиентския ви акаунт в EUavtochasti.bg.
Какво се случва, ако резултатът от прегледа е отрицателен?
Информира ви, че вашият депозит не може да ви бъде върнат. Ще съхраняваме прегледаната обменна част 2 месеца в нашия склад. Резервната част може да ви бъде върната, ако я поискате (Частта ще ви бъде изпратена обратно на разноски на EUavtochasti.bg). След 2 месеца съхранение, резервната част ще изхвърлена.
Какви са условията за връщане?
• Доставката на използваната част е за сметка на клиента.
• В случай, че клиентът откаже да предостави старата резервна частна производителя, стойността на допълнителната такса не се връща, и се счита като компенсация за производителя.
• Ако използваната резервна част е много увредена, напукана по корпуса,стойността на добавената такса не се връща.
• Ако използваната резервна част е много увредена, напукана по корпуса,стойността на добавената такса не се връща.
• В случай, че върнете използвана част от различна категория, допълнителната такса не се връща. Например,закупили сте генератор, а връщате стартер.
• За да получите допълнителната такса, може да изпратите подобен продукт, закупен от друг производител. Например, закупен спирачен апарат на BOSCH и върнат спирачен апарат на TRW.
• Ако новата резервна част по характиристики (например мощност) не съвпада със старата, трябва да запитате производителя дали е възможно да върнете такава авточаст. Вие може да направите това чрез екипа по поддръжка на клиенти [email protected].
КАКВИ КАТЕГОРИИ СЪДЪРЖАТ ЗАЛОЖЕНИ ЧАСТИ?
Изисквания за използвани части:
* Тази инструкция е само за информационни цели. Всеки случай се преглежда индивидуално (всяка част преминава през индивидуален преглед от производителя).
• Спирачен апарат
Критерии за връщане на спирачен апарат:
Обменната част трябва да съвпада със закупения продукт.
Обменната част трябва да бъде цяла.
Всички водещи щифтове на спирачния апарат, крепежни елементи, свързващи и кухи винтове трябва да са налични.
Обменната част не трябва да има прекомерни повреди от корозия.
Обменната част не е напукана или обработвана на машина.
Само обменни части, които са подходящи за преработка могат да бъдат върнати и да получите кредит за тях.
Етикета на опаковката не трябва да е замърсен, липсващ или да има допълнителни белези или надписи.
*Тази инструкция е само за информационни цели. Всеки случай се преглежда индивидуално (всяка част преминава през индивидуален преглед от производителя).
Оригинална опаковка
Частите от Bosch, Elstock, GKN трябва да се изпращат в оригиналната им опаковка. Ако не бъде изпратена в оригиналната опаковка, частта не може да бъде приета. Това е изискване на дистрибутора.
• Генератор
Критерии за връщане на алтернатор:
- Алтернатори, които не могат да се идентифицират, няма да бъдат приети.
+ Оригиналният етикет на производителя трябва да е наличен или гравираният ОЕ номер на алтернатора да е четим / различим.
Корозия
+ Алтернатора не трябва да е съхраняван дълго време след като е бил разглобен и да няма следи от корозия по ремъчната шайба.
- Тежко корозирали алтернатори.
Ниво на повреди
+ Повреден пластмасов корпус .
+ Липсващо ребро от предния и/или задния фитинг.
+ Счупен конектор преди уплътнението.
- Две липсващи ребра на предния и/или задния фитинг.
- Конектор счупен до под уплътнението.
Цялост на алтернатора:
+ Алтернатора е цял и сглобен.
- Разглобен или непълен алтернатор.
Мощността на използвания алтернатор трябва да съответства на мощността на новия. В противен случай, депозитът не може да бъде върнат.
• Стартер
Критерии за връщане на стартер:
+ Устройството е прието.
- Устройството не е прието.
Разпознаваемост
- Неидентифицираните стартери няма да бъдат приети.
+ Оригиналният етикет на производителя трябва да бъде наличен или гравираният OE номер на стартер да е четим / разпознаваем.
Ниво на повреди
+ Заваръчния шев на корпуса на релето не трябва да е повреден.
+ Повреди на пластмасовата част на релето на стартера.
- Стартера е деформиран / повреден, т.е. поради удар върху корпуса, счупен корпус или износен пиньон.
- Валът е силно обезцветен поради претоварване (т.е. син цвят поради прегряване).
Корозия:
+ Стартера не е бил съхраняван дълго време след като е разглобен и няма повреди от корозия.
- Стартер с тежка корозия.
Цялост на стартера
+ Стартера е цял и сглобен.
- Разглобен или непълен стартер.
- Силна корозия на пиньона.
- Липса на задна пластина.
- Повреден преден капак.
* Тази инструкция е само за информационни цели. Всеки случай се преглежда индивидуално (всяка част преминава през индивидуален преглед от производителя).
• Полуоска
Критерии за връщане на задвижващ вал:
Старата част трябва да е от същия вид като обменната част.
Задвижващият вал трябва да бъде цял - състоящ се от свързващ вал и два шарнира.
Свързващият вал трябва да бъде прав. Изкривените валове не могат да се рециклират.
Свързващият вал не трябва да бъде ръждясал или счупен.
Резбата на шарнирите трябва да е цяла и да пасва плътно.
• Компресор, климатизация
Критерии за връщане на електрически компресор:
Устройството ще бъде отхвърлено, ако:
Ако има силна корозия (повредена област >3 cm²).
Не всички връзки на тръбите са плътно покрити с оригинални капачки.
Вала не може да бъде ръчно завъртян на 360°.
Старата част не може да бъде идентифицирана (табелката не може да бъде разчетена или липсва).
• Хидравлична помпа, кормилно управление
Критерии за връщане на помпа за серво управление:
Старата част ще бъде приета, ако:
1. Помпата е цяла и съответства на частта от каталога.
2. Няма механични повреди.
3. Резбата е в добро състояние.
4. Помпата не може да бъде върната, с повредена ролка и вал.
5. Няма повреди по ролката, вала или адаптера.
6. Капачката не е липсваща или повредена.
• Кормилна кутия
Старата част ще бъде приета, ако:
1. Кормилният механизъм е цял, т.е. включва:
- маншони
- маркучи за високо налягане
- кормилен накрайник (ако се предоставя с новата част)
2. Кормилният механизъм не е силно корозирал.
3. Няма механични повреди, частта не е изкривена, кормилната рейка функционира нормално, крепежните елементи не са повредени.
4.Накрайникът(ците) няма повреди по резбата, не е изкривен или счупен.
5. Хидравличните маркучи на кормилния механизъм и елементите им не са повредени или изгубени.
6. Вала и жлебовете не са повредени.
7. Върнатият кормилен механизъм съвпада с новият.
• Турбина, принудително пълнене с въздух
Критерии за връщане на турбокомпресор:
Старата част трябва да бъде върната цяла и сглобена.
Никой от елементите ѝ не трябва да е разглобен, сменян или отстранен.
Старата част трябва да съответства на закупения турбокомпресор.
• Инжекторна дюза
Критерии за връщане на инжектор
Частта е разглобена -> състоянието не е приемливо
Липсва дюза -> състоянието не е приемливо
Критерии за връщане на инжектор
Повреден конектор -> състоянието не е приемливо
Счупен конектор -> състоянието не е приемливо
Стопен конектор -> състоянието не е приемливо
Повреден смукателен конектор -> състоянието не е приемливо
Повреди по корпуса на инжектора, причинени от неправилно боравене (например, чук) -> състоянието не е приемливо
Повредено седло на уплътнение -> състоянието не е приемливо
• ГНП-горивонагнетателна помпа
Обменните части се приемат, ако:
Върнатата обменна част е от същия вид като новата част.
Инжекторната помпа е цяла.
Няма повреди.
Контролният клапан не е повреден
Обменни части със следните дефекти не могат да бъдат връщани:
Разглобени
Липсващи части
Тежка корозия
• Стартов акумулатор
Изисквания за използвани акумулатори:
Производителя не налага специални изисквания за използваните акумулатори. Въпреки това, ние силно препоръчваме да не отваряте използваните акумулатори и да не източвате течностите (електролити) от тях, тъй като това е опасно.
Как да върнете използван акумулатор
Занесете използваният акумулатор до нашият склад на този адрес: AUTODOC SE (Retoure - Lager R) Rhinstrasse 132, 12681 Berlin, Германия.
• Дистрибутор на запалване
Критерии за връщане на дистрибутор на запалването:
Устройството не трябва да има признаци на силна корозия.
Капачката на дистрибутора не трябва да липсва.
Конектора не трябва да липсва.
Устройството трябва да е цяло.
Неидентифицируемите дистрибутори на запалването няма да бъдат приети.