
Имате правото да върнете вашите Изключващ лагер за Съединител / монтажни части в рамките на 14 дни след получаването им
Още
Следните методи на плащане се приемат в нашия Изключващ лагер за Съединител / монтажни части онлайн магазин
Още
След като направите поръчката си в нашия Изключващ лагер за Съединител / монтажни части магазин, можете да си изберете куриер:
Още
Въведете Вашите E-Mail адрес и парола
Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута
ИЗБЕРЕТЕ ВАШИЯ АВТОМОБИЛ
Изберете своя автомобил, за да закупите авточасти, които са 100% съвместими с него
Лагер на съединител - Основна информация и известни производители
Лагера на съединителя е важен компонент на колата и допринася за предаването на мощността към съединителя. Когато избирате лагер на съединителя е важно лагера на съединителя за отговаря на модела на колата. Някои от добре-познатите производители са LUK, SACHS, SKF, VALEO, JAPANPARTS, BLUE PRINT и SNR.
Инсталиране и функция на лагера на съединителя
Лагера на съединителя се намира между лоста за освобождаване и капака на съединителя, над пода, пред колата. Автоматичният съединителя също се нарича и пружинена плоча и се ротира. Лагера на съединителя служи на директното предаване на мощността от освобождаващият лост към автоматичният съединител. Лагера на съединителя трябва да абсорбира големи аксиални сили. При по-старите коли, спирането по време на нормално каране е били усвоена от намалено действие на съединителя в резултат на загуба на педала на съединителя. По тези времена, лагера на съединителя се е ротирал само по време на натискане на съединителя. При съвременните модерни коли лагера на съединителя е изработен винаги да се върти. Много превозни средства днес имат хидравличне контрол на съединителя. При тези превозни средства, вторичният цилиндър може да бъде централно интегриран в лагера на съединителя.
Не пренатоварвайте лагера на съединителя
Ако лагера на съединителя е прекалено тежко натоварен, е изложен на особено тежки сили. Важно е пазите лагера на съединителя от ненужни натоварвания. Натискането на съединителя за ненужно дълго време, на червена светлина например, води до пренатоварване на лагера на съединителя, който също има въздействие върху диска на съединителя и осевите лагери на коляновият вал.
Ако лагера на съединителя е дефектен или издава шум
Ако лагера на съединителя е дефектен, симптомите са намалено реагиране на куплунга и в екстремни случаи, пълна повреда на съединителя. Дефектният лагер на съединителя се забелязва незабавно. Тъй като съединителя и лагера на съединителя са есенциални за сигурността за сигурността, дефектният лагер на съединителя трябва да бъде поправен незабавно. Превозното средство трябва да бъде закарано, колкото се може по-скоро в сервиз. Ремонта или смяната на лагер на съединителя трябва да бъде извършвана само в сервиз.
Ако бихте искали да смените лагера на съединителя си, погледнете голямата ни селекция от различни автомобилни части.