Имате правото да върнете вашите Шарнир за Окачване, носачи в рамките на 14 дни след получаването им
Още
Следните методи на плащане се приемат в нашия Шарнир за Окачване, носачи онлайн магазин
Още
След като направите поръчката си в нашия Шарнир за Окачване, носачи магазин, можете да си изберете куриер:
Още
Въведете Вашите E-Mail адрес и парола
Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута
ИЗБЕРЕТЕ ВАШИЯ АВТОМОБИЛ
Изберете своя автомобил, за да закупите авточасти, които са 100% съвместими с него
Шарнирен болт / ябълковидна опора - функция, описание и известни производители
Шарнирният болт осъществява подвижната връзка между носача и шенкела в предното окачване на автомобила. Връзката между шарнира и шенкела е пресова и е фиксирана чрез самозаконтряща се гайка. Сред известните производители на тези части са NK, DELPHI, MAPCO, RUVILLE, SWAG, FEBI BILSTEIN и STARK.
Ако шарнирът е разбит или неизправен
Ако шарнирната опора е износена, то това се усеща по шума, тропането и силните удари в областта на предния мост, особено при резки завои или при шофиране по неравности. След появата на тези симптоми, предното окачване трябва да бъде проверено. Това става, чрез прилагане на голяма сила в областта на ябълковидния болт, при което не трябва да се получава луфт. Откриването на неизправния шарнир изисква щателен преглед, като един от симптомите за това е преместването на колелата едно спрямо друго, вследствие на големия луфт.
Кратко ръководство за подмяна на шарнирния болт
Ако решите да се справите с проблема сами, то отначало трябва да вдигнете колата на крик и да свалите колелото. След това трябва да се развие гайката на торсиона - обикновено за това е нужен гайковерт и камък 27мм. Добре е преди това да се преброят свободните витки на резбата. Това ще помогне при регулирането на окачването впоследствие. Напръскайте болтовете със спрей против ръжда и почистете замърсяванията. Ефектът е още по-добър при използването на телена четка. Маркирайте положението на демонтираните компоненти.
Шарнирнирен болт - регулиране на сходимостта и наклона
Регулиращата планка е свободна, поради което се налага регулиране на сходимостта и страничния наклон. Въпреки това, монтирането на планката може да бъде направено превантивно. Фиксиращата гайка може да се демонтира. Така има достъп до долния ексцентрик.Прегледайте и почистете свалените елементи. Монтирайте новия шарнир в обратна последователност, като подведете шарнирния болт към отвора на шенкела. За целта може да се наложи използването на щанга. Това може да е съпроводено с известни трудности. Друг възможен вариант е използването на две гайки, който да се затегнат една спрямо друга, след което да се завъртят с гаечен ключ. Използването на спрей против ръжда ще облекчи процедурата. Можете да поръчате всички необходими резервни части лесно и удобно в нашия интернет магазин. Тук можете да намерите много други авточасти с оригинално качество.