
Имате правото да върнете вашите Свързваща щанга за Окачване, носачи в рамките на 14 дни след получаването им
Още
Следните методи на плащане се приемат в нашия Свързваща щанга за Окачване, носачи онлайн магазин
Още
След като направите поръчката си в нашия Свързваща щанга за Окачване, носачи магазин, можете да си изберете куриер:
Още
Въведете Вашите E-Mail адрес и парола
Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута
ИЗБЕРЕТЕ ВАШИЯ АВТОМОБИЛ
Изберете своя автомобил, за да закупите авточасти, които са 100% съвместими с него
Функция на биалетката
Биалетката е елемент от окачването на превозното средство. Тя съединява стабилизиращата щанга и предния носач и по време на движение на колелото нагоре и надолу, предава усилието между двете колела. Стабилизиращата щанга е на пръв поглед незабележим детайл, но е много важна за комфорта и безопасността. Тя съединява не само двете колела на всеки мост, но и самите колела с конструкцията на купето. Нейната задача е да не допуска неравномерното им отклонение и да минимизира риска от преобръщане. Този детайл се използва в предното окачване на всеки автомобил, а при някои също и в задното окачване. Най-известните производители са например, MAPCO, SWAG, VAICO, YAMATO и FEBI BILSTEIN.
Ако биалетката е повредена
За осигуряване на връзката между стабилизиращата щанга и носача, биалетката е снабдена с гумено-метален или метален шарнир с противопрахова защита. Биалетката се отнася към износващите се детайли и следва да се заменя след максимум 200000 километра. Ако има дефект в биалетката, това се усеща по силния шум при пълно завъртане на волана. При движение по неравен или черен път, понякога може да се чуе чукане, скърцане или ромолене от лагера на главината. Повредената биалетка трябва да се подмени колкото може по-скоро, защото тя осигурява безопасността на движението. Автомобилът се излага на по-висок риск от обръщане и се снижава комфортът от пътуването.
Как може да се замени биалетката?
Ако биалетката е излязла от строя, нужно е да се знае с каква точно трябва да бъде заменена. Всеки автомобил има различна конструкция на стабилизиращата щанга - обикновено външният и диаметър е 23 или 27 mm. При варианта с диаметър 23 mm, обикновено биалетката е свободно нанизана на стабилизиращата щанга, докато при диаметър 27 mm тя се закрепва с гайка. Поддръжката и на двата типа е идентична, а за да си осигурим достъп, трябва да демонтираме колелото. Биалетката е малък детайл, но правилният й монтаж има съществено значение за безопасността на движението. В нашия интернет магазин Вие ще намерите всичко необходимо на изгодни цени. Разполагаме с множество други качествени, оригинални резервни части за много марки и модели автомобили.