
Имате правото да върнете вашите Горивен резервоар / принадлежности за Детайли за купето, фарове, стъкла в рамките на 14 дни след получаването им
Още
Следните методи на плащане се приемат в нашия Горивен резервоар / принадлежности за Детайли за купето, фарове, стъкла онлайн магазин
Още
След като направите поръчката си в нашия Горивен резервоар / принадлежности за Детайли за купето, фарове, стъкла магазин, можете да си изберете куриер:
Още
Въведете Вашите E-Mail адрес и парола
Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута
ИЗБЕРЕТЕ ВАШИЯ АВТОМОБИЛ
Изберете своя автомобил, за да закупите авточасти, които са 100% съвместими с него
Горивен резервоар - Функция и основна информация
Горивния резервоар трябва да отговаря на много специфични изисквания. Те са показани в детайли в Лицензираните Регулации за Пътен Трафик. Според тези регулации, горивния резервоар трябва да бъде неръждаем. В допълнение, трябва да бъде подсигурено, че резервоара ще остане напълно запечатан при двойни работно напрежение или поне при налягане над 0.3. Освен това, производителя на горивния резервоар трябва да подсигури, че налягането е автоматично компенсирано. За тази цел, има подходящи удобства като отвори или клапи за сигурност. От друга страна, резервоарите се характеризират с факта, че вентилаторите са подсигурени срещу преминаването на пламък. Този, който никога не се е замислял за сложността на предполагаемо простият горивен резервоар, трябва просто да има предвид изискванията. Защото, в крайна сметка, горивният резервоар трябва да бъде изработен по такъв начин, че да не губи и капка бензин в каквото и да е ситуация, в която би могла да се намира колата, като път със завои или наклонена позиция.
Горивните резервоари направени от алуминий, стомана или пластмаса - Плюсове и Минуси
Въпреки това, може да се случи така, че да възникне теч и резултата е загуба на гориво. Щети по горивния резервоар могат да бъдат причинени от ръжда или инциденти. Докато стоманените и алуминиевите резервоари могат да бъдат частично заварени, пластмасовите могат да бъдат напълно заменяни. Това става очевидно, когато се появи черно влажно петно. Това се случва, когато задната ос и задната седалка са локализирани. Поради това, че това е мястото, където двигателя е предимно построен, което е направено от стомана или пластмаса. Само при камионите е направено предимно от алуминий.
Ремонта трябва да бъде направен само от експерт
Ако горивен резервоар или дори горивна помпа, или друга част от горивната система е дефектна, тогава трябва ремонта да бъде извършен само от квалифициран персонал. Причината е безопасност. Защото без значение, как е направен ремонта, резервоара трябва да отговаря на с гореспоменатите изисквания за безопасност. Това е особено важно, когато заваряване се извършва върху горивния резервоар. Въпреки това, повреди на резервоара се срещат по-рядко от загубването на капачката за затваряне. Тъй като това има тенденция да бъде забравяно от повечето шофьори при зареждане. Резултата е: Трябва да бъде намерен заместител. Новите превозни средства тук имат предимства, тъй като техните капачки са здраво прикачени към колата и затова загубването повече не е възможно.
Ако бихте искали да купите нови горивни резервоари или търсите капачка за затваряне, нашият Онлайн Магазин предлага оригинални части от известни производители като VALEO, JOHNS, VAN WEZEL, BLIC, FEBI BILSTEIN, VAICO и SWAG.