Имате правото да върнете вашите Запалителна бобина за Двигател в рамките на 14 дни след получаването им
Още
Следните методи на плащане се приемат в нашия Запалителна бобина за Двигател онлайн магазин
Още
След като направите поръчката си в нашия Запалителна бобина за Двигател магазин, можете да си изберете куриер:
Още
Въведете Вашите E-Mail адрес и парола
Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута
ИЗБЕРЕТЕ ВАШИЯ АВТОМОБИЛ
Изберете своя автомобил, за да закупите авточасти, които са 100% съвместими с него
Бобина - функция, задачи и производители
Запалването на горивно-въздушната смес при бензионовия двигател изисква високо електричен волтаж, чрез който се запалва иска при електродите на запалителните свещи ще възникне. Задачата на бобината в този случай е да превърне обикновената батерия волтаж 12 от изискванието високоволтажни. Така че, бобината е сходно изработена като трансформатор, който използва принципа на електромагнитната индукция. Състои се от есенциално от ламинирано желязно ядро, което носи две бобини, първична и вторична намотка, направена от медни жици. В момента на запалване, първичната намотка се предава от импулс, индуцирайки висок волтаж във вторичната намотка. От там, високият волтаж преминава през запалителният кабел до запалителната свещ. Запалителната свещ може да генерира волтаж между 15,000 и 30,000 волта, в зависимост от модела. Има цилиндричен корпус и се намира в отделението на двигателя на колата. Има бобини от различен тип, в наши дни конвенционалните запалителни системи се различават. Сред водещите марки за бобини са BOSCH, BERU, NGK, JANMOR, HELLA, HITACHI и VALEO.
Експлоатационен живот на бобините и причини за дефекти
Живота на бобините се съкращава чрез постоянните механични и термични ефекти. Лимита на пробега е някъде между 60,000 до 80,000 километра. Точният експлоатационен живот може, въпреки това да варира сериозно. По-старите бобини често се увреждат от прегряване поради съкратен вътрешен кръговрат. Възможните механични повреди са различни и могат да бъдат причинени, например, от силни двигателни вибрации, щети от белка или теч на двигателно масло. Това води до повредени кабели или бобини.
Кога бобината е повредена - Преглед и Смяна на бобината
Технически способните индивиди могат да преглеждат ако е необходимо и заменят бобината сами. Повредените бобини често могат да се проявяват чрез нестабилен или повреждащ се двигател, особено при по-ниски скорости и по време на загряване. Невъзможността за запалване също може да бъде симптом. Електрическия преглед е направен със замервания за устойчивост. В зависимост от дизайна на бобината, съпротивлението на първичната намотка трябва да бъде между 0.3 и 2 ома, и вторичната намотка между 8 и 19 килома. Точни инструкции за преглед и смяна на бобината могат да бъдат намерени в интернет и в техническата литература. Може да вземете нова бобина, както и други различни части за коли от многобройни автомарки, евтино в нашият онлайн магазин.