Имате правото да върнете вашите Подгревна свещ за Двигател в рамките на 14 дни след получаването им
Още
Следните методи на плащане се приемат в нашия Подгревна свещ за Двигател онлайн магазин
Още
След като направите поръчката си в нашия Подгревна свещ за Двигател магазин, можете да си изберете куриер:
Още
Въведете Вашите E-Mail адрес и парола
Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута
ИЗБЕРЕТЕ ВАШИЯ АВТОМОБИЛ
Изберете своя автомобил, за да закупите авточасти, които са 100% съвместими с него
Подгряващи свещи - функция и водещи производители
За разлика от бензиновия двигател, дизеловия двигателя не се запалва от горивното отделение от свещи. Вместо това, дизеловия двигател работи според принципа на самозапалване, където горивото се вкарва в загрятия горивен въздух създаден чрез компресия и запален от високата температура. В работно състояние, освободената топлина от горенето от предишния цикъл допринася за всяко следващо запалване. При студено състояние на двигателя, получаващата се компресионна топлина сама по себе си не е достатъчна за запалване. Поради тази причина, дизеловите двигатели имат свещи, които при стартиране на студен двигател допълнително повишават температурата, подсигурявайки сигурно запалване. Свещта по принцип, е електрически затоплящ елемент, който превръща електричеството в топлина. Модерните свещи могат да затоплят до 1000 ° C и дори повече до секунди, за да може оригиналното минута дълго пре-затопляне време, характерно за старите дизелови двигатели да бъде намалено до няколко секунди. Разлика се прави основно между металните и керамични свещи. Последните имат затопляща бобина, която е закрита от силиконов нитрид, и може да стигне до много високи температури. Известни марки производители на свещи са BOSCH, CHAMPION, NGK, BERU, VEMO, DENSO или FEBI BILSTEIN.
Колко нормално е дълъг експлоатационния живот на свещите
Заради остаряването поради константно изложение на материалите на високи температури, мощността на свещите намаля все повече, водейки до пълно повреждане, което води до слабо стартиране на двигателя и изключително много отпадни газове. Дори един обикновено шумен двигател може да бъде индикатор за повредени свещи. Конкретният експлоатационен живот е труден за определяне, тъй като силно зависим от употребата на свещи и честото на стартове на двигатели на студено. При свещите на Bosch, производителя препоръчва интервал на прегледи от 80,000 до 100,000 километра. Прегледа на свещите може да бъде извършен, т.е. измерване на съпротивлението, голямо съпротивление (без продължителност) индикира дефектни свещи.
Смяна на дефектна подгряваща свещ. Къде мога да поръчам онлайн евтино?
Подгряващата свещ може да бъде заменена самостоятелно с малко умение, подобно на инициатора. Дефектната подгряваща свеш трябва да бъде просто развита с подходящо гнездо и заменена след премахване на свещите. Вземете нови евтини подгряващи свещи за вашата дизелова кола в EUavtochasti.bg - онлайн магазин. Можете също да откриете други оригинални резервни части за многобройни автомобилни модели.