
Имате правото да върнете вашите Напречна кормилна щанга за Кормилно управление в рамките на 14 дни след получаването им
Още
Следните методи на плащане се приемат в нашия Напречна кормилна щанга за Кормилно управление онлайн магазин
Още
След като направите поръчката си в нашия Напречна кормилна щанга за Кормилно управление магазин, можете да си изберете куриер:
Още
Въведете Вашите E-Mail адрес и парола
Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута
ИЗБЕРЕТЕ ВАШИЯ АВТОМОБИЛ
Изберете своя автомобил, за да закупите авточасти, които са 100% съвместими с него
Описание на кормилните щанги
Кормилните щанги и накрайници са важна част от кормилното управление. Те свързват кормилната кутия и шенкела. Обикновено се използват два кормилни накрайника, като между тях се намира кормилната щанга. Кормилната щанга се състои от три елемента - два накрайника, които обикновено имат сферични шарнири, свързани с метална щанга, с възможност за регулиране на дължината и фиксация.
Кратко описание на предназначението на кормилната щанга
Кормилната щанга изпълнява две функции. Първо - въртенето на волана, чрез кормилната кутия се предава към хебела. По този начин въртеливото движение на волана се превръща в постъпателно движение. Това движение се предава на предните колела на автомобила, като по този начин се осъществява управлението му. Освен това кормилната щанга отговаря за фиксиране на положението на двете колела. Кормилният трапец осигурява паралелното и синхронно отклонение на предните колела. Предният мост има силова функция, докато кормилните щанги, заедно с кормилните накрайници и кормилната кутия осигуряват страничния наклон и завиването на колелата. Сред известните производители на кормилни накрайници са NK, MAPCO, KAGER, SWAG, METZGER, FEBI BILSTEIN и VAICO.
Подмяна на кормилните накрайници
Ако шарнирният накрайник или кормилната щанга са повредени и се нуждаят от замяна, то ще се наложи да посетите автосервиз. Там могат да бъдат проверени всички компоненти на кормилната уредба и да бъде извършен реглаж на предния мост. По този начин ще откриете какво е повредено и дали е необходима смяна. Регулировката на предното окачване е рутинна дейност за автосервизите. Цените за труд и за авточасти не са особено високи, като те варират в зависимост от сложността на ремонта и сервиза. Ако притежавате необходимите знания и умения, можете да се справите сами. Можете да закупите нови кормилни щанги и кормилни накрайници изгодно от нашия онлайн магазин. Тук можете да поръчате всичко друго необходимо за поддръжката на кормилната уредба на Вашия автомобил.