
Имате правото да върнете вашите Гумен тампон за Карданни валове и диференциали в рамките на 14 дни след получаването им
Още
Следните методи на плащане се приемат в нашия Гумен тампон за Карданни валове и диференциали онлайн магазин
Още
След като направите поръчката си в нашия Гумен тампон за Карданни валове и диференциали магазин, можете да си изберете куриер:
Още
Въведете Вашите E-Mail адрес и парола
Нямате регистрация на EUavtochasti.bg? Регистрация се сега, това ще ви отнеме по-малко от 1,5 минута
ИЗБЕРЕТЕ ВАШИЯ АВТОМОБИЛ
Изберете своя автомобил, за да закупите авточасти, които са 100% съвместими с него
Кратко описание на гуменото каре
Гуменото каре в повечето случаи е изработено от еластичен материал – например гума. То се монтира между карданния вал и диференциала, а също така и между кардана и скоростната кутия. Дискът има метални втулки, които осигуряват компенсиране на разликата в ъглите на присъединените валове. В същото време гъвкавият диск погасява пиковете на въртящия момент, които възникват при изменение скоростта на въртене или в началото на движението на валовете. Понякога за този елемент е нужно да се осигури допълнително зацепване чрез центроване, особено при бързо въртящи се или много дълги валове.
Предназначение и задачи на гуменото каре
Гуменото каре е изобретено от Харди, който през 1938 година го патентова. Този тип шарнир компенсира осевите, радиалните и ъгловите несъответствия, погасява пиковете на въртящия момент в трансмисията, осигурява точна вибрационно-техническа настройка на трансмисията и я изолира електрически. Сглобяването на шарнира с гумено каре става чрез стоманени фланци, които се подбират по твърдост. Класически, гумените карета се използват в края на изходящия вал на скоростната кутия на транспортното средство със задно или двойно предаване. Друга алтернативна употреба е между волана и кормилната кутия. Сред водещите производители на гумени карета са: LEMFÖRDER, FEBI BILSTEIN, SWAG, VAICO, JAPANPARTS, JURID, BLUE PRINT.
Ако гуменото каре е повредено
Неизправното гумено каре е сериозен дефект, заради който автомобилът не може да премине технически преглед. Неизправността на карето се проявява като резки тласъци, когато автомобилът потегля от място. При висока скорост, това преминава в силен шум и вибрации. При скорост около 80 км/ч се чува метално чукане, предизвикано от ударите на освободените метални втулки на карето. Ако карето се разруши напълно, то повече не може да предава никакви усилия. Ако сте технически грамотни, бихте могли сами да смените гуменото каре, но това е възможно само при наличието на подходящ и качествен инструмент. Ако се колебаете, извършете подмяната в специализиран сервиз. В нашия интернет магазин можете да поръчате евтини гумени карета на европейските производители и всички необходими детайли. Също така имаме изобилие от други резервни части за много марки и модели автомобили.